در اولين نشست شوراي آموزش و پرورش در سال 90  با اهداي تقدير قائم مقام وزير آموزش از  استاندار یزد در جهت تامين مسكن فرهنگيان تقدیر شد

یزدفردا "نشست شوراي آموزش و پرورش با حضور استاندار و ساير اعضا برگزار شد.

  اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان در سال 90 با حضور استاندار يزد و ساير اعضاء در محل سالن اجتماعات شهيد ساداتي آموزش و پرورش برگزار شد.

برنامه هاي گراميداشت هفته معلم،طرح ارتقاي شان و منزلت معلمين،حمايت از دانش آموزان روستايي و عشايري بازمانده از تحصيل از طريق مراكز آموزش از راه دور و گزارش يك ماهه فعاليت هاي آموزش و پرورش استان از رئوس مباحث اولين نشست شوراي آموزش و پرورش در سال 90 بود.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد:استاندار يزد در اين جلسه با اشاره به نامگذاري سال جديد توسط مقام معظم رهبري سال جهاد اقتصادي برنامه ها و فعاليت هاي استان را در اين عرصه برشمرد و افزود تلاش و جهاد اقتصادي از بخش فرهنگ منفك نيست و كساني با عزم راسخ و جديت در اين راه تلاش مي كنند كه از انگيزه هاي مذهبي،خدايي و اعتقاد راسخ به جهان آخرت برخوردار باشند.

محمد رضا فلاح زاده پرداختن به حوزه فرهنگ و تعليم و تربيت را يك كار زيرساختي و مهم دانست و افزود كساني در عرصه جهاد اقتصادي فعال هستند كه به عزت،پيشرفت و سربلندي ايران معتقد و پاي بند باشند و حداقل از سهل انگاري پرهيز كنند.

استاندار يز بر ضرورت تهيّه طرح جامع نيروي انساني،توجه به دوره هاي آموزشي ضمن خدمت و ارزيابي مستمر از فعاليت هاي آموزشي و پرورشي معلمان تاكيد كرد.

در ادامه اين نشست برنامه هاي بزرگداشت هفته معلم مطرح و مورد تصويب قرار گرفت.همچنين طرح حمايت از دانش آموزان روستايي و عشايري بازمانده از تحصيل از طريق آموزش از راه دور مصوب شد.

مدير كل آموزش و پرورش استان نيز در اين جلسه گزارش از فعاليت در يك ماهه اين اين اداره كل ارائه كرد.

در پايان اين نشست با اهداي تقديرنامه قائم مقام وزير آموزش از  استاندار یزد در جهت تامين مسكن فرهنگيان و فراهم آوردن زمينه بهره مندي از تسهيلات طرح مسكن مهر تقدير شد.

همچنين با اهدايي تقدير نامه معاون آموزش متوسطه وزير آموزش از رحيمي نژاد مدير كل،زارع معاون آموزش متوسطه،حسين پور معاون آموزش ابتدايي و قانع رئيس اداره روابط عمومي به خاطر ارائه و اجراي برنامه هاي بديع و نوآورانه در ستاد پروژه مهر 89 تقدير شد.


نظر :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا